Blogger Layouts

Friday, 2 December 2011

Jangan di buang

Assalamualaikum


Kotak2 yang elok, jangan di buang..sebab ada kegunaannya...Bagi Ana,Ana buat simpan barang2.
Tapi sebelum guna kotak tersebut untuk menyimpan barang, Ana buat begini dahulu.

Sebelum:
Kotak kertas A4


    
Pembalut kertas










 Selepas:
Siap balut dah
Bahan-bahan yang Ana guna:
  • Kotak
  • Pembalut
  • Sellotape
  • Gunting
Mudah kan?Bisanya kat kedai kotak yang cantik2 agak mahal kan?sebab itu Ana buat sendiri.Tambahan pula, bolehlah kita selamatkan pokok yang ada kat dunia ni..Barang2 pun lebih tersusun.heee.Jadi,.Gunalah semula bahan buangan.
Selamat mencuba!!=)




7 comments:

SpeakerSekolah said...

Xjadi pun..tngan keras..hehe

numahuriya said...

SpeakerSekolah:ohh..tak jadi yea?biasala kot mula2..nanti2 lembutlah tgn..

SMILEY said...

Boleh cuba lah nanti, lgpun kalau beli kat kedai mmg mahal pun...

akatsuke said...

aah, sy pon ad gak gune kotak2 lama sebgai tmpt penyimpanan brg2, tp x terpikir plak na balut, nmpk cntik ckit ye x? hehe...

numahuriya said...

Smiley:aa..nanti cube yea!!=)mudah je...

numahuriya said...

akatsuke:yea...kalau balut nmpk lebih cantik skit...cam Ana letak dlm bilik..nmpk sebahagian daripada perhiasan bilik la pula bile ada kotak2 yang colourful tu...

Wira Azhar said...

Tidak membazir..kreatif dan inovasi ^^